Linnea iijolainen ! ♥

Det finns en person som jag saknar just nu och det är min underbara vän linnea, hon har vart sjuk i helgen och det har kännts hur tomt som helst utan henne :( vi gör allt tillsammans, jag kommmer alltid att kunna prata med henne om allt exakt allt ! hon är underbar och snäll vi har vart i flera veckor i streck och inte ens tröttnat på varandra, jag tror fan att jag aldrig kommer att göra det. har massa minnen med denna snygga brud som jag aldrig kommer glömma tex när vi drack och gick ner till hittorpsbadet och hade det sköjj med en massa vänner, sen kommer jag aldrig glömma när vi åkt fyrhjuling uppe vid mullen eller vad det heter! när du körde som en galning och jag höll på att flyga av! jadu det har vart en massa goa och glada skratt med dig. nu är det bara att jag taggar sommaren med dig min fina vän, om det inte hade vart för min bror och din bror så hade vi aldrig kännt varandra nu. vå får tacka dom för DU linnea har förändrat mitt liv helt totalt, jag vill säga till dej nu min bästevän att jag älskar dej otroligt mycket ! ♥


Kommentarer
Postat av: Linnea

Angelica du är den bästa på hela denna jord. Jag älskar dig så jävla mycket och kommer alltid att göra det. Vi är som syskon som aldrig bråkar. Vi klarar allt tillsammns. Jag kommer alltid att finnas där för dig. Alla dom minnena tillsammas dom slår allt.



Nu taggar vi sommaren älskling! <3

2012-05-06 @ 19:58:53
URL: http://iijolainen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0