FRIDA HÄRDELL ♥

Frida du är en underbar vän som alltid ställer upp för en, när jag har haft det jobbigt så har du alltid lyssnat på mig och försökt förstå vad jag försökt säga. Jag vet inte hur jag ska tacka dej men jag kommer alltid att ställa upp för dig natt som dag vad som än händer, vi har kännt varandra i kanske tre år nu och jag är superduper glad över att vi fortfarande är vänner, vi kanske inte är lika ofta längre men du betyder fortfarande lika mycket för mig. Jag har en massa unerbara minnen med dig som jag aldrig kommer att glömma, det ska bli mera det kan jag lova dej! Jag kan lita på dig till 100%, om jag ska vara helt ärlig så kan jag säga nästan exakt allt till dej för jag vet att du håller det kvar inne. Du får mig alltid på ett glatt humör, haha som när vi skullle sola mot månen, hahah du är allt go min vän. Om jag skulle skriva om alla våra minnen under dom här tre åren så skulle det ta ett bra tag, hehe kanske skulle bli en hel bok till å med. Det här var till dig Frida Härdell för att du är en snäll och uderbar vän som alltid ställer upp för en, massa pussar ochkramar till dej ;*♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0