100 frågor


1. Ditt namn?
Angelica Fagerman
2. Ålder? 14
3. Vart bor du? Hitorp/örebro
4. Bor tillsammans med? mor min och min syster
5. Husdjur? hund,kanin och chin-chillor
6. Färg på ditt hus? blått
7. När är du född? 17 januari 1998
8. Klass? börjar 8:an när sommarlovet är slut
9. Vilket år tar/tog du studenten? vene
10. Något jobb? Nej
11. När gick du upp i morse? 12 kanske
12. När ska du sova? venne, när jag har lust
13. Duschat idag? japp
14. Kramat någon idag? nej
15. Pussat någon idag? Nej
16. Vad har du ätit idag? kräm :)
17. Dagens klädsel? svarta jeans och ett linne
18. Dagens smink? puder och mascara
19. Dagens sötnos? MÅNGA
20. Dagens roligaste? inte hänt något roligt än men blir nog


VEM

21. Har du många vänner? ja
22. Hur många har du kysst? några
23. Vem kramade du senast? shams:)
24. Hur många har du haft sex med? 1
25. Hur många har varit otrogen mot dig? venne
27. Har du pojk-/flickvän? japp
28. Vem pratade du med i telefon senast? linnea:)
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Från DinSko , bara massa reklam


BÄSTA
31. Film? venne
32. Låt? din jävla bitch
33. Mat? venne:D
34. Dryck? fanta
35. Färg? rosa
37. Stad? venne
38. Land? venne
39. Ämne i skolan? inget
40. Människa? många

SENASTE

41. Personen du tänkte på? bror på hur ni menar
42. Personen du kysste? zack
43. Gången du spydde? tisdags :(
44. Gången du grät? tisdags :(
45. Pizzan du åt? vet inte
46. Gången du var i Göteborg? klassresan i 6:an tror jag
47. Gången du var i Stockholm? nån gång när jag gick i 6:an
48. Gången du var full? Tisdags
49. Gången du var hög? aldrig vart ?


ANTAL

70. Personer du älskar? min gosis och alla mina vänner
71. Personer du hatar? tror inte jag hatar någon
72. Pojk-/flickvänner du haft? vet inte
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period ?
74. Glassar du ätit på en dag? två
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? venne
76. Gånger du haft minnesluckor? aldrig ?
77. Gånger du varit hög? aldrig
78. Personer du saknar just nu? många
79. Gånger ditt hjärta brustit? flera gånger



VEM:

80. Vill du kyssa nu? zack ♥
81. Ska du träffa imorgon? vet inte nån rolig
82. Sjöng du senast för? haha många :D
83. Hade du senast en msn-konversation med? använder inte msn
84. Spelade du tvspel med senast? bror min, fastvar ett tag sen
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? min gosis
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? en person ?
87. Förtjänar att dö? ingen ?
88. Är söt? många
89. Vill du sova jämte inatt? zack:)


VAD:
90. Gör dig glad? typ allt
91. Gör dig ledsen? lögner, skit snack
92. Vill du helst göra nu? mysa
93. Önskar du att du slapp göra? ? åka till tandläkarn i morgon
94. Vill du ha nu? min moped jag ska få

95: Önskar du dig i födelsedagspresent? vet inte långt kvar 
96. Längtar du till? massa
97. Tycker du om dina betyg? har inte betyg än!
98. Ångrar du i ditt liv? vet int
99. Är det bästa som hänt dig? min underbara kille
100. Hur mycket är klockan? 14:50


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0