Saknar dig :(

 
Åh gud vad jag saknar att rida dej fille, åkte till stallet nästan fyra gånger i veckan för att få ta hand om dig. du var som min egen häst, du lärde mig allting. det fanns ingen häst på hela ridskolan som var så bra som du, du var busig snäll och helt perfekt. kommer ihåg att ingen i min ridgrupp ville rida dig så jag var alltid den som fick rida dej. var så lycklig tillsammans med dej, tillslut bestämde jag mej för att bli fodervärd på dej! åkte ut varje söndag och red dig och höll på lite i stallet, tog hand om dig kanske ett och ett halvt år. sen blev du sjuk, eva försökte med allt för att få dig att bli frisk men du blev bara sämre åh sämre.. slutade med att eva var tvungen att avliva dej, grät i veckor för du var den ända som fick mej glad! saknar dej så otroligt mycket filur, du var och kommer alltid att vara min häst! älskar dej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0