dag 10 - bilder och fakta om dina aldra bästa vänner

Linda är en en av mina närmaste vänner, hon är jätte snäll, söt och pålitlig. hon har bott hos mig i typ 3 veckor och vi har inte tröttnat på varandra än, hon är som min syster jag kan säga nästan allt till henne.
 
Linnea är min bästa vän, hon och jag var nästan jämt förut men nu har vi glidit isär lite, som nu är lite synd :( men hon är en glad galen tjej som nästan kan göra hur galna saker som helst, hon är grymt snäll oxå.
 
Emelie är en som jag har kännt sen jag gick i f klassen, vi har massa roliga minnen tillsammans. emelie är nog världens snällaste och omtänksamaste vännen jag har, hon ställer alltid upp för en.
 
Lovisa är oxå en av mina närmaste vänner, hon är grymt snäll och rolig. vi har alltid lika skojj tillsammans, hon gör mig alltid på glatt humör :)
 
Nattis har jag kännt i kanske tre år nu och vi har alltid hållt i hop, saknar förra sommaren då vi var nästan varjedag ! hon är en underbar söt tjej som alltid är glad, hon är helt klar den bästa !
 
Vickan är en sööt tjej som alltid är mycke energi i, hon och jag träffades i stallet för första gången därefter blev vi bästa vänner. vi hittade på sjuka grejer tillsammans som när vi gick runt med tomte luvor på påsk, haha åh vad jag saknar våra minnen. du är oxå pålitlig, dej kan jag verkligen säga allt till.
 
Shams är världen underbaraste tjej, haha hon har världens bästa humor, älskar verkligen den :) hon är snäll och hur snygg som helst, man blir ju lite avis ;) synd att du åkte utomlans nu på sommar lovet, vi alla kommer sakna dig :(
Bea hon är en snäll och grymt söt tjej, vi har kännt varandra i bara 1 år ungefär men jag kan fortfarande prata om exakt allt med henne. hon lyssnar alltid på vad jag säger och hon är den som förstår mig mest av alla. hon är en omtänksam tjej som verkligen visar att hon bryr sej om en.
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

I love you <3

2012-07-06 @ 20:30:43
URL: http://cederlund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0