sista pommestallriken, får vi hoppas ;)

tjena♥
skolan idag var väl okej, haha när vi skulle gå till badet då drog jag mej rakt i leran! hela mina byxor och skor blev helt leriga, fast det är tur att man har en sån snäll mamma som kom ner med ett par nya byxor och skor :) tur det annars hade det inte vart kul. efter skolan gick jag och lämnade min väska hos min mormor sen gick jag och träffade jonna, vi drog hem till moa och chillade där med moa och wille. efter ett tag drog jag och jonna upp till 47:an och åt en pommes tallrik, jag som skulle äta nyttigt. det fick vara sista pommestallriken då, jonna var tvungen att dra till sin farmor som fyllde år strax efter så jag åkte hem och hamnade här som vanligt :) men nu ska jag kolla några andras bloggar så skriver mer sen ! hejdå så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0