börjar med sånt här! :)

Dag 1 – 10 fakta om mig och 1 bild.
Dag 2 – Mina vänner.
Dag 3 – Vad jag helt klär mig i.
Dag 4 – Mitt smeknamn.
Dag 5 - 4 bilder som betyder mycket för mig.
Dag 6 – Mitt senaste SMS.
Dag 7 – 3 tjejer jag tycker ser bra ut.
Dag 8 – Min skola.
Dag 9 – Min klass.
Dag 10 – Något jag vill uppleva igen.
Dag 11 – Något som gör så jag mår bra.
Dag 12 – Vilken kändis tycker jag är snyggast.
Dag 13 – Mina svagheter.
Dag 14 – Min senaste utomlandsresa.
Dag 15 – Mitt starkaste sommarminne ifrån i somras.
Dag 16 – Bästa låten just nu.
Dag 17 - Min favorit plats på jorden.
Dag 18 – 10 saker jag vill göra innan jag dör.
Dag 19 – Min nästa utomlandsresa.
Dag 20 – Min absolut bästa vän.
Dag 21 – Vad kärlek är för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0