All kärlek till dej !



Hjärtat mitt finns alltid för dig ska du veta, jag älskar dej så mycket ! det ända jag vill just nu är att du ska få ha det bra, jag mår inge bra av att du mår dåligt. när jag såg dej på gårn så ville jag bara gråta du försökte verkligen le fast i dina ögon så såg jag att du mådde hur dåligt som helst. all min kärlek går till dej min fina vän, jag vill bara åka hem till dej och ge dig en jätte kram! du kan ringa mej precis när som helst lovar att svara, du få komma någon dag så skiter jag i skolan och tar hand om dig istället för du behöver få lite andra tankar! kom ihåg att du är stark och att inte ge upp ! JAG ÄLSKAR DEJ

Kommentarer
Postat av: din frida

ååh du är så braaa!!

Jag älskar dig!

2012-01-26 @ 16:53:40
URL: http://ffriidaahh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0