14 år i morgon !

just nu sitter jag och chattar med en underbar person, men ska snart gå upp och lägga mej så jag orkar upp i morgon bitti. ska ju öppna presenter eftersom att jag fyller år, åh får fukost på sängen och en massa paket sen blire nog att somna om till halv åtta sen äre bara att gå upp och fixa sig inför skolan. efter skolan följer nattis,jonna och moa med hem till mej för att göra tårta och fixa inför mitt firande, dom är ju såklart med och firar också. Mormor och morfar kommer och tror att farmor och farfar också komme, får bli som en liten överraskning. hehe vet typ redan allt jag ska få, fast det får ni se sen när jag lägger upp bilder på allt. ska försöka träffa pappa så han kan fira mej också med lite presenter, tror att det kommer bli en typ party eller ja film kväll med några av mina vänner också. det här kommer att bli mega bra, är berädd på att jag kommer att bli kallad för fjårtis oxå hehe eftersom att jag blir fjårton år. det är ju den åldern som man kallar alla för fjårtis typ haha, nej men nu ska jag inte sitta och skriva så myckert mer fick bli ett så långt inlägg ikväll, ha det bra hejdå ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0