MIN ANDRA HALVA !



Moa du är världens bästa, vet inte vad jag skulle göra utan dig du är den som förstår mej till 1oo %. jag kommer alltid finnas här för dig, du vet att du alltid kan ringa mej vad som än händer för jag kommer alltid svara ! När jag hör namnet MOA ANDERSSON så tänker jag på en underbar person som är en bra vän en vän som alltid stöttar en och förstår en. vad som än händer så kommer du allltid vara min bästavän, bara så du vet! jag kanske inte är din bästa vän men du kommer alltid fortfarande att vara min! Jag skulle lika gärna kunna sitta och skriva en hel dag om hur mycket jag tycker om dig som vän, du är mitt allt. om du skulle lämna mig så skulle jag inte längre finnas du har mitt hjärta i din hand. du är min andra halva, du är den jag skulle kunna göra vad som helst för att få vara med. om jag skulle åka till en öde ö och fick ta med en sak så hade jag tagit med dig, jag tröttnar alldrig på att vara med dig. du är så underbar det är du som fått mej att le, det är du som har fått mig att förstå vad som är meningen med livet ! Jag älskar dej för den du är, du är en bra person moa! Säger bara en sak ÄLSKAR DEJ MOA, DU OCH JAG FOREVER !

Kommentarer
Postat av: Moa

åh baby, du är världens bästa, finns absolut ingen annan som är lika bra som du.

Du är min bästavän, och du vet att du alltid kommer att vara det. jag älskar dig annis!!

2012-02-07 @ 15:58:18
URL: http://aandersssson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0