Blogg humör :ddddddd

Känner att jag är på ett riktigt blogg humör idag :)) fast det värsta är att jag inte har någonting att skriva om haha ! Kan skriva lite om filmningen i går, jo först åkte jag min syster å Linnea hem till han som filmar hela robinson, sen började självaste interljuven . Haha det var ju två år sen hela Robinson var så kg kom typ inte ihåg nått förens han började ställa frågorna då kom allt upp i huvudet haha :) sen gick vi till slottet i Örebro å filmade haha vi var tvungna att Skämma ut oss haha jag var tvungen tt skrika här bor hg mitt i stan vid slottet sen var Nathalie och Linnea tvungna att springa efter mig och skrika att dom älskade mig haha var lite kul men som skulle ju lossas vara mina fana haha aa det var lite om filmningen i Örebro igår, kommer att bli super kul att se filmen sen haha puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0