vänner är livet!! <3

heeej !
Har inte bloggat på ett tag nu men har haft helt fullt upp, bara en massa läxor och skit. Igår efter skolan gick Jag,Johan,Anton,Hanna,Alexandra,lina,Emelie och Emil hem till Anton, vi gjorde inte så mycket. någonting vid 3 fyra gick vi ner till stan och träffade massa trevligt folk, gårn öppnade klockan fem var inte så kul på gårn förutom att jag fick köra moppe :)  Hahah Johan tyckte jag skjutsade som en blådåre hahah, för söt asså ! Fick feber fram mot kvällen så jag och Emelie åkte hem och kollade på tv, jag somnade rätt så fort och emelie vet jag inte är hon somnade. Idag är jag inte i skolan eftersom att jag hade feber fast nu börjar det bli bättre så får se om jag orkar gå ner till stan ett tag sen:/ skriver mer ikväll eller något hejdå! (bilder från igår kommer nu)


EMIL och Hanna är för söta tillsammans! ♥

Sötaste Hanna ! ♥

Gårn :D

Sötisar :P

Jag älskar dej johan ! ♥

Mina tjejer på bilden ! ♥

Snygging ! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0