trögt

heeeeej ! <3
Skolan idag var tröög hände typ ingenting bara en massa lektioner.. maten i skolan såg äcklig ut så jag linnea och emelie gick till min bror lägenhet och gjorde nudlar! Gott vare fast linnea han inte äta för hon skulle på lektion,stackare hon måste ha vart hungrig. Efter skolan satt jag och pratade med en massa trevligt folk sen vill vickan prata med mig och då blev det att vi var, vi gck upp till nöjes för det var gratis slach. Vi träffade på ågra där utanför som vi satt och pratade med sen tog vi stribegbussen hem till vickan, blev en omväg haha ! vi gjorde hann inte göra något för hon skulle t satllet så dom skjusade hem mig, sitter vid datan och chillar ska snart fixa mej inför stallet! hinner inte blogga mer nu hejdå !

emelie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0