puss på dej moa !! ♥

heeej !
skolan slutade för inte så änge sen, det var en härlig dag förutom att jag är förkyld :/ Tänkte skolka från engelskan men det blev inte så för pallade inte sitta och vänta på moa som var på lektion, men lektionen var anska chill för vi satt bara och spela kort. Nu sitter jag hemma hos moa vid hennes data och lyssnar på musik medans hon tittar på tv och äter nudlar, haha för söt bästis man har ! klockan kvart i eller kvart över fem ska jag till banken och fixa bank kort åt mej sen ska vi nog vara på stan en stund, sedan efter stan drar jag och moa hem till mej och äter tårta.. MM älskar tårta, om ni undrar varför vi får tårta så är det för att min bror fick körkort igår men nu ska jag vara social hejdå ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0