palla dej !

heeeeeej !
Skolan idag var rätt chill, vi hade inte så många lektioner. EFter skolan var jag med en massa roligt fölk, vi chillade på stan... jag fick ett utbrott på tove och hon tänkte slå ner mig men hon vågade inte komma! Aka försöka skita i henne i skolan för jag pallar inte bråka, seriöst helt onödigt. Skjutsade hem johan klockan åtta till järnboås :) Min bror skulle övningköra för han ska köra upp i morgon, lycka till älskade bror ! I morgon äre skola hoppas det vi inte slutar så sent i morron för ska vara med moa,wille och johan. Vi ska vara hos moa tills gårn öppnar och då ska vi dit, kommer bli superbra! Nu måste jag göra min svenska och engelska läxa, har prov i engelska i morron haha kommer ite gå så bra :) hejdå !



Saknar dej gumman du får krya på dej !! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0