kallt!!!

tjabba!
Kom nyss hem från en toppen dag, var på stan med moa,marcus,markus,anton,ludde,zack (stavas), kevin,fredrik,alexander,frida,emelie och en massa mer :) Vi chillade mest vid nöjes sen åkte jag och moa hem till mej och åt tårta,mm så gott sen åkte vi tillbaka! Jag var inte på humör efter att ha vart hemma asså stör mig på min familj, Blev lite gladere när dom på stan försökte lugna ner mig :) Fan vad kallt det var mot slutet jag,moa,ludde,markus och fredrik satt och darrade på en bänk medans dom andra satt på en annan bänk och typ frös ingenting eller något haha våran bänk var iskall eller något !! Kom hem från stan för någon timme sen jag gjorde läxan sen satte jag mig vid datan, bilder från idag kommer nu! puss ;) ♥






Älskar dej bästavän! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha du säger ju att alla är din bästavän? :S

2011-09-09 @ 16:15:58
Postat av: bärt

haha säger dsm.......

2011-09-16 @ 15:06:45
URL: http://fiwksox

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0