i love you !

heeeeeeeej !
Skolan idag var tråkig vi hade, spanska,matte,svenska,so och a tid , ganska jobbig dag faktist ! Efter skolan blev det att vara med moa,wille och Johan, vi skulle till gårn och där var vi fast johan igrorerade mig totalt.. Slutade med bråk och tårar, nu Är vi nog sams igen och vi ska glömma det som hände. Haha smart jag är som glömde min väska i skolan med alla läxor i, den ligger inne på gårn tror jag. Får väl hoppas på att den är kvart tills i morgon annars vet jag inte vad jag ska göra.. :/ Nyss var jag och pratade lite med emelie om en lite privat sak, men nu är jag ensam inne i data rummet och ska duscha nu så skriver mer i morron tjao ;)



I love you baby ;) haha fin bild !! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0