mitt liv !

VEM
Vem är i rummet med dig? Ingen
Vem fick du senaste sms av? Dennis
Vem tänker du på nu? Lisa
Vem pratade du senast i telefon med? mor min :)
Vems hus var du senast i? mitt ?
Vem önskar du var med dig nu? Dom jag saknar :)
Vem är din favoritsläkting? alla såklart ! ♥ 
Vem fick du en senaste puss av? Tobbe

VAR
Var är din mobiltelefon? framför mig
Var handlar du mest? Det är olika! :)
Var fick du tag på tröjan du har på dig? typ intersport
Var åkte du senast bil? Hem

VAD
Vad åt du senast? chips ;)
Vad drack du senast? juice (stavas)
Vad är det för färg på dina byxor? mörkblåa
Vad är den närmaste saken som är blå? ett skivfodral
Vad har du på fötterna? strumpor :P 
Vad är din favorit färg? rosa,grå,svart många..
Vilken film såg du senast? hm kommer inte ihåg.. ;)
Vad hör du just nu? Musik

HAR DU NÅGONSIN
Sovit i någon annans säng? Ja :P
Tyckt att din kusin är söt? alla är söta! :D
Kört över hastighetengränsen? inte med bil men med cykel,moppe och grejer !
Målat om ditt rum? Nej tror inte det!  
Dansat framför en spegel? Haha ja
Fått hicka? japp
Stulit pengar från en kompis? never, skulle aldrig göra det heller 
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Va?
Varit i slagsmål? Haha nej det tror jag inte x)
Smugit ur ditt hus? Nejdå :P
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Ja :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0