lååååååååååååååångt inlägg

hejhej ! ♥
Skolan idag var väl som vanligt,usch på skolan den tar kol på mig.. Efter skolan tog jag och Linnea halv fyra bussen hemm till henne, vi lagade goda vofflor. sedan klippte jag 1 dm på hennes toppas och sen lite uppklippt, tur så blev det bra och både hon och jag var nöjda! :D Vi åkte upp till stallet och tog in hennes häst och grejade lite, när vi kom tillbaka från stallet så låg jag och spelade på linneas mobil medans hon låg och sov haha sööööt. Efter som lilla söta linnea somnade så kom mamma och hämta mej och skjutsade mig till stan för jag skulle träffa moa och emelie en stund haha jag och emelie skulle ta bussen hem.. lata som vi är men när vi åkte till hittorp så skulle ju bussen vända men emelie trodde den sket i att svänga in vid hittorp så hon tänkte springa fram och säga till men jag stoppa henne och sa att den skulle vända hahahahahah jag döör... nu sitter jag i emelies säng och smsar med min lilla babe, blir att jag sover här inatt mysigt men nu ska jag dra och kolla vart emelie tog vägen ;) hejdå puzzh ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0