hatar att gråta !

tjena! ♥
skolan idag sög som vanligt.. har gråtit typ halva skoldan pga av att en av mina kompisar har sårat mig helt totalt, jag pallar inte med gråten längre jag tänker fan skita allt nu !!!! Efter skolan var jag med lina och julia ett tag vi satt och pratade om massa, senare gick vi till 47:an och träffade en annat massa trevligt folk där :D HAlv 6 gick vi till gårn och drygade sen skulle typ alla på en tjej sak så jag var med lovisa och vi gjorde inte så mycket. Några timmar senare kom dom tillbaka från tjej saken och då spelade jag biljard med lisa haha gick inte så bra för mig men aja men kul var det sen drog alla hem så jag passade på att åka med emelie hem! Nu sitter jag framför datan och trökar medans alla andra i huset sover haha gött! hejdå bloggar mer sen ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0