RUBRIK..

hejhej! hann inte skriva igår så skriver nu vad som hände, hade ju ledigt igår så chillade till typ klockan fem för då kom moa och emelie. Vi satt typ och pratade, klockan 6 åkte emelie hem och då åkte jag och moa hem till zack och träffade frida,zack och kevin. haha underbara personer, vi hade det sköj. Klockan nio skulle alla hem så jag och moa började gå sen kommer kevin med moppen och undrar om vi ville ha skjuts, vi fick skjuts till novalla typ sen kom mor min och skjutsade hahahahahahaha, moa blev helt brun i röven hahahahahaha det var lera som skvättit upp hhahahahahah jag döör, såg ut som att hon sket på sig hahah ! men nu ska jag berätta vad som hänt idag..
Skolan först sen drog jag och moa hem till henne, nattis kom ett tag och åt ett äpple sen drog hon. vi ska förmodligen ner till gårn sen, men nu ska jag vara social med lilla moa hejdå ! :* ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0