GLAD TJEJ!

blev inte att jag går till skolan i morgon heller för jag känner att jag inte mår så bra än.. får väl hoppas att det blir bra snart så jag kan åka tillbaka till nora och träffa mia kompisar. Vi åkte aldrig på möte, vi åkte till någon bonde som pappa kände där han kanske ska hyra hus :) Det var jätte mysigt där fick träffa en jätte trevlig hund, där skulle jag helt klart vilja bo!! Bonden berättade om sina planer som han skulle fixa han skulle bygga massa boxar så han kan köpa hästar, jag skulle få ta hand om dom hur mycket jag ville :))))))) GLAD TJEJ ! jag har tjatat på pappa om att köpa häst vi har kollat lite på vad maten kostar och så hoppas jag lyckas tviga han till det !! men nu ska jag vara social med min underbara far, ni får ha det ra puss :*
// En glad  tjej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0