Stallet ♥

Hejhej! ♥
Idag har jag varit i stallet , mockade oså men jag red inte för bubba är ju fortfarande halt :( Men det är alltid kul i stallet, för då får man träffa mina små pollar. Men i allfall när jag kom hem böt jag om fort innan mormor, morfar, farmor, farfar kom. min syrra har fyllt år så dom skulle fira henne, Ett grattis till henne! ♥ När viu hade fikat med dom oså så gick jag ner till datan så nu sitter jag här och dom där uppe och pratar. Ska nog ta och göra något socialt snart fast det kommer väl inte att hända men jag ska hinna duscha innan jag lägger mig . har ju lixom vart i stallet och då vill man helst duscha! hoppas ni hare bra kramar från mig! ♥


gammal bild på pompe när malin rider!♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0