Dixie i dag! <3

Hejhej! ♥
Skolan i dag var trög, den var tråkig som vanligt. Efter skolan skulle jag varit med danne och erik men dom svarade inte på smsen , så jag var med emelie i sället. kl 18:30 åkte vi till stallet för jag skulle rida och jag fick käre dixie, det var as kul. Fast hon är lite skumpig när man rider utan stigbyglar som vi gjorde. När ridlektionen var slut så gjorde jag i årning dixie och satte på henne tecket, sen åkte vi hem! Så nu är vi hemma och jag chattar lite och emelie sitter brevid mig, hon ska sova hos mig föör hennes mamma är i stockholm. men nu ska jag dra så ha en bra kväll ses! kramar från mig! ♥



Häär är söötaste dixie! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0