Har bild kris! :/

hejhej!
var i klacken i dag med skolan, asså det ägde faan . vi såg några älgar med typ as stora horn! bussresan dit var bra men bussresan hem var lite seg föör tråka lite men sen hade jag kuul, för satt och prata med anton.  när vi kom till hittorp med bussen gick vi av där, sen var jag med emelie,jenna och lisa . vi gick hem till mig och lämna alla saker sen gick vi och mötte anton vid busshåls plattsen, vi gick hem till ludde och hämta han för vi skulle se på film hemma hos emelie. när vi kom hem till emelie så prata vi å såg på film och så , sen gick vi ut typ oså men aja! Nu sitter jag häär hos emelie och bloggar lite , jag försöker övertala mamma att jag sa få rummet däär nere men mamma nej! Asså jag fåår damp! men ha en bra kväll/natt kramar från mig! ♥

Kommentarer
Postat av: tilde

sv; vi har väl vart tsm några gånger... fast det var ett bra tag sedan! :)



Hur är de med dig? <3

2011-03-02 @ 10:35:36
URL: http://wahlstedt3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0