ont om tid....

Hejhej! ♥
Nu får jag skärpa mej och börja skriva det är bara det att jag inte har tid föräns det blir sent och då vill inte mamma att jag sitter vid datan, åh måste få mer tid bara. Idag har jag vart med Emelie och Alec vi gick till ica och köpte cola, fett gott! Sen gick vi till alec och titta på hans ödla och snackade lite, han jagade mej med ödlan !! Jag som hatar ödlor dom är så äkliga . Vi gick hem typp vid klockan 6, när vi kom hem till mej jag och emelie så åt vi vofflor och titta på tv. Nu har Emelie gått hem och jag sitter här och försöker logga in på min facebok men det går inte föe har inte varit inloggad på länge!!!!! åh hatar det . ska skaffa ett nytt liv och ängna mej lite mer tid till datan oså! hejdå påer alla! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0