kuul i stockholm !!! <3

Tjooo! ♥
Igår kunde jag inte skriva för vickan och jag var i stockholm och shoppa:) Jag köpte en skit snygg bh och ett par tights (stavas) . När alla affärer hålde på att stänga så passa vi på att köpa världens godaste glass asså åh vad god den var! När vi hade ätit glassen så gick vi på bio (hur många lingon finns det i världen) den var as bra men sorlig, ska inte berätta vad den handlar om för ni som inte har sett den än! Efter bion gick vi till bilen och då var klockan typ nio  så vi åkte runt och kollade lite i stan för vi väntade på att en konsär hennes bror va på skulle sluta så klockan 10 typ stog vi utanför globen och vänta! Jag och vickan satt ensamma i bilen och vänta för hennes mamma och pappa gick och kolla vart han skulle komma ut och då var det en bil brevid oss, dom var as snygga! Vickan tog en bild på dom med blixt så dom kolla mot oss och jag bah vinka , dom trode säkert att vi var värsta konstiga ? :D Sen dissa dom oss och åkte bara i väg , dom palla säkert inte oss :P sen gick det några för bi bilen och vi tuta haha dom bah jaha ?  haha det var bäst! hem vägen kändes lång fast vi sov lite eller vickan sov typ hela tiden så jag satt där och hade ingen att prata med! :S När vi väl var hemma så sov alla i huset för kom ju hem mitt i natten . Måste göra om det vickan!!!!

Idag:
Vaknade jag rett så sent för var as trött efter stockholm jag vaknade av att amelia skicka ett sms :) Vickan kom hem till mej för vi skulle typ ner och träffa några, jag var as trött när vi var med dom jag somna nästan i rubens knä :S jag tror jag hade feber också för hade as ont i huvet och darrade :( det blev bättre sen när jag fick en fanta :) Nu ska jag snart lägga mej orkar inte skriva mer för är så himla trött asså ååh döör god natt på er alla! ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

sv: Jag älskar dig med, men du verkar bara så jävla sur på mig. <3

2011-03-22 @ 20:46:04
URL: http://malinnlindberg.blogg.se/
Postat av: Ravntiril

Great site, keep up the good work

2011-07-29 @ 07:28:08
URL: http://ravntiril.blogyd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0