Har bildkris så bjuder bara på en bild nu!

hejhej! blir ett långt innlägg! :)♥

Skolan i dag var tråk vi hade gympa, vi körde pingis asså jag suger på det! jag missar bara bollen hela tiden. Efter skolan gick jag ,rasmus och emelie hem till rasmus och hämtade pengar för vi skulle ner på stan och möta ruben och vickan. Vickan kom lite senare när vi redan hade handlat godis oså. Vi satt typ på 47:an rätt så länge och värmde oss fast inte i fem timmar som igår hehe. Vi gick typ till järntorgs skolan och spela lite fotboll med  en basket boll. Det var lite orättvist för vickan och emelie ville inte spela så det var rasmur och ruben mot mig :) Kul vare! Vi gick in på 47:an igen typ vid halv fyra för vickans mamma skulle komma klockan fem typ, Medans vi vänta på hennes mamma så köpte ruben än cola åt mig och rasnus köpte en cola åt vickan :) Dom är bara för snälla ! När vickans mamma kom hade rasmus och dom inte vågat pussats men framför vickans mamma våga dom , asså fattar inte dom riktigt ? När vickan hade åkt hem så  satt rasmus och tjata på att han ville ha en till puss och att jag och ruben skulle pussas. Vi pussades innan han skulle på träning, han spelar innebandy. Då vare bara jag, rasmus  och emelie kvar , så vi ringde och fråga om vi kunde få pizza pengar av våra mammor fast jag fick inge av mamma så jag fick dela med emelie . Emelies bror var med då när vi åt pizza sen gick vi till innebandy träningen och vänta på att ruben skulle bli klar så vi kunde pussas en gång till så vi vänta där och sen fick jag min andra puss av han :) Åh han är så gullig , älskar han! Därefter ringde vi och fråga min mamma om skjuts hem! så nu sitter jag här och har precis gjort läxan , fattade ingen ting men hare bra påer alla ! ♥ 


gammal bild! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0