Förlåt..

Hejhej! ♥ Hann inte skriva igår för var med kompisar hela dagen typ, vi gjorde lite olika saker vi var på stan och hemma hos emelie och massa. Jag gick hem klockan tio typ och då orkade jag inte skriva, för skulle äta och sen var jag så trött så att jag somna i soffan men aja kuul hade vi, ni kanske inte bara vill veta vad jag gjorde igår ni kanske vill veta vad jag gjort i dag eller ska göra :) Idag så gjorde vi inte mycket i skolan vi jobbade typ bara, vi slutade ett och då gick jag och jenna hem till mig och spelade sims. efter att vi spelat sims så gick vi hem till jenna och åt och nu sitter jag häär och bloggar , kn inte skriva mycket mer för jennas lillsyrra ska ha datan! Klockan åtta åker jag vickan och elsa på disco det kommer att bli fett nice. skriver mer i kväll (tror jag) kramar från mig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0