fööörlåååt

Hejhej! ♥
Förlåt så himla mycket men jag har inte tid att skriva ibland :(
Men idag var skolan sådär , det var bara gymnastiken som var kuul  :) Efter skolan gick jag, lisa och emelie till gyttorp gårn och träffa vickan, elsa, elvira, rasmus . det var inte så kul där för vi satt bara i soffan och inte gjorde något. sen klockan halv 6 hade lisa redan åkt hem så jag och emelie åkte med mamma ner till idrottshuset, ruben hade träning så vi kollade lite :) När vi kom dit var dennis, josue och danne där så vi satt och prata lite sen var träningen slut så jag dennis och emelie gick till 47 :an och käka. sen kom mamma och hämta oss så nu sitter jag häär vid datan och tråkar ! I morron blire väl disco tror jag väl! <3
Skriver mer i morron ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0