faaaaan!

Hejhej! ♥
Hade gympa i dag i skolan , vi gjorde vålter fast det var bara jag och natta som klarade att landa på fötter! Efter skolan gick jag och mötte Amelia på stan för vi skulle vara med ruben och tobbe också , så jag och amelia gick hem till henne först och lämna min väska. Sen gick vi till badhuset för dom var där inne och vänta men vi mötte tove och tatiana på vägen så vi prata sen gick dom hem efter ett tag , vi var nästan bara i idrottshuset för ruben och tobbe hade träning så jag och amelia kollade. Efter dom hade tränat så skulle ruben hem , innan han gick hem  fick jag en puss. När ruben hade gått hem var det inte lika kuul för amelia och tobbe satt bara och hålde varanndra i händerna fast sen gickk vi och käka pizza. När vi hade ätit klart gick vi till idrottshuset och kolade på tobbes brors träning , när den var slut fick amelia en puss sen gick vi till konsum och då kom mamma. Sen händer det värsta i hela världen mamma förstör mitt liv och jag går inte till skolan i morgon för mår piss av det!! Pallar inte prata om det hejdå! ♥ hoppas  ni hade en bättre kväll än mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0