Discot ägde faaan! <3

Hejhej! ♥
Var inte i skolan i dag för kände inte före så jag gick hem till malin för dom hade studie dag! När jag kom hem till malin skulle hon gå och hämta ett par nycklar hon hade hittat när hon var ute med sin hund, När vi kom hem sa hennes pappa att det kanske var alecs nycklar så vi smsa han och fråga. Naturligt vis vare hans mammas nycklar, vi lämnade dom till alec sen fråga han om vi ville se på hans ödla och det ville vi , såklart! Den var as äklig ju , usch hatar ödlor! Efter vi hade kollat på ödlan så satt vi bara och prata tills hans mormor kom typ , så vi gick! Malin gick hem till sig och jag mötte lisa :) När jag och lisa kom hem till mig åt vi lite sen typ satt vi vid datan , därefter fixa vi oss inföör discot med Vickan och jenna. Mamma skjutsa ner oss till nöjes och där mötte vi hela gänget Edward,anton,ruben,danne,ludde,tobbe,elin,marika,katja,amelia och rasmus jaa typ några till, kommer inte ihåg! Vi gick in på nöjes och jenna köpte klubbor åt alla, så snäll ärhon! Sen gick vi till discot och ja dansa och massa ;) skriver mer sen kanske harebra på er alla! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0