bjuder på gammla bilder, har bild kris! :/

Tjoobaloo! ♥
Skolan i dag var ganska kul, vi fick veta våra grupper och var på konsär i linde. träffade nasse al fakir och en av dom i alcazar ( stavas) , dom sjöng oså. sen åkte vi tillbaka med  bussen till k-äng , vi var framme där vid 12 ,slutade då! skönt att sluta tidigt i bland...:D Fick massor av matte läxor , usch! efter skolan gick jag hem och vänta på pappa för han skulle komma med pengar till i morron för ska ju till stockholm och shoppa hel dan , det kommer att bli nice. Han hade med sig ett par skor han hade köpt det var ett par svarta med knall rosa skosnören:) när pappa hade åkt så kom vickan och vi gick ner till idrottshuset och kollae på min snyggings och rasmus träning, vi mötte amelia och katja där . vi satt mest och prata sen drog typ rasmus, ruben, vickan så det bara var jag amelia och katja kvar , vi drog till 47 an och åt lite pizza, känner mig tjock! efter det skulle typ dom hem så åkte hem och nu sitter jag häär! blir ingen skrivning i morron för är i stockholm hela dan! kommer hem tre på natten :/ usch vad jobbigt så kommer väl inte komma till stallet på söndag! kramar! ♥



guud vilken gammal bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0