var tvungen!! <3

Didrik Takalo säger

(L)

Annis fagerman säger

jag missar sean banan :(

(L)

Didrik Takalo säger

varför???(L)

Annis fagerman säger

jag åker till min kusin på onsdag, kommer hem på söndag :( (L)

Didrik Takalo säger

så du ska inte gå på nora dagarna

Annis fagerman säger

nej , vill men kan inte!! själv?? ;) (L)

Didrik Takalo säger

ja jag ska gå en da med adam sykes och sen med mina kusiner!!!(L)

Annis fagerman säger

okej !! (L)

saknar din keps!! (L)

och dig!!(L)

Didrik Takalo säger

haha

Annis fagerman säger

snyggaste du har snyggaste kepsen, det passar ju!! (L)

Didrik Takalo säger

okej(L) saknar ditt ansikte vill glo!!!

(L)

Annis fagerman säger

haha , det är ju inte ens fint!! (L)

Didrik Takalo säger

jo då hela nora kaninte ha fel!!!!!!(L)

Annis fagerman säger

haha vah ??? (L)(L)

Didrik Takalo säger

hela nora tycker du är snygg

(L)

Annis fagerman säger

nejnej!! (L)

Didrik Takalo säger

joooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(L)

Annis fagerman säger

drömmer dom eller?? :O

(L)

Didrik Takalo säger

tyst jag loggar utt om du inte erkänner att du är snyggg

för det är du

Annis fagerman säger

hahah , vi säger att jag är snygg då!!

mendu då !!!!!!!!!!! du måste erkänn för du är snyggare!!

(L)

Didrik Takalo säger

visst

Annis fagerman säger

haha !!(L)

puss snygging ?? vem menar du!!?? (L)

Didrik Takalo säger

dig

Annis fagerman säger

haha puss på dej själv söötis!! (L)

:*

Didrik Takalo säger

vem menar du

Annis fagerman sa (00:48)

dig såklart!! (L)

Annis fagerman säger

didrik takalo menar jag!!!! (L)

Didrik Takalo säger

nehe

du har snygg profil bild!!!(L)

 

Annis fagerman säger

jag menar visste dig " älskar dej, du är min dröm kille!

♥ Ge mig en chan" jag menar dej!!

*chans

du har snyggare!! (L)

Didrik Takalo säger

går ej

Annis fagerman säger

haha jo!! (L)

Didrik Takalo säger

haha nej!!(L)

Annis fagerman säger

jopp, jag vet att du är snyggare !(L)

önska du var här!! (L)

Didrik Takalo säger

ge dig

Annis fagerman säger

ge dig ??

Didrik Takalo säger

nej du

Annis fagerman säger

båda då så slipper vi tjata;) <2

*(L)

Didrik Takalo säger

ok du är snyggast

Annis fagerman säger

haha nopp , you!! (L)

Didrik Takalo säger

vem är henke lyckholm

Annis fagerman säger

inte vet jag , dåra ? :=

(L)

Didrik Takalo säger

undra är vän med han på facebook!!!

Annis fagerman säger

haha okej!! (L)

somna du ? ;) (L)

*

Du har precis skickat en vibb.

*

Du har precis skickat en vibb.

*

Didrik Takalo säger

nej

Annis fagerman säger

okej (L)

vad händer nu då ? ;) (L)

Didrik Takalo säger

vet inte ska sova snart


Kommentarer
Postat av: bästaste Solvang

Älskar din blogg Angelica! (y

2011-07-20 @ 16:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0