rubrik...

hejjhejj!
Han inte blogga igår men det hände ändå inge speciellt , Jag träffade moa, frida och tove. Härliga typer ! VI satt typ och pratade oså sen hände inget mer typ, men nu skriver jag om idag ist !

Idag har jag träffat linnea , de var typ hundra år sen. Vi bakade, spela spel och massa kuul, Ska försöka städa fördigt mittt rum idag åxå. Usch jag hatar verkligen att städa, särkillt mitt rum!!! I morgon blire nog att träffa linnea och vickan sen sover jag förmodligen hos min lilla vickan ! Har inget att skriva hejdå puss♥



Utan dig vore jag inte hel ! <3

Kommentarer
Postat av: anneli

där ser man! jag har alltid vela testa att rida, men har inte riktigt fått tiden till men ska kanske göra det nu till hösten hos en kompis :)

2011-07-26 @ 21:20:24
URL: http://mineinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0