Jag har aldrig sprungit så fort!!

heej !
Förlåt för att jag inte skrev något i går men hann inte, Hade Amelia och Vickan som sov över! Först var vi nere vid stan sen drog vi oss till Amelia och tog lite käk, Pizza blev det . Efter vi hade fått lite käk i våra magar så drog vi hem till mej, haha jag tror jag och Amelia var lite övertrötta. Vi dansade och sjöng, tror hela kvarteret höde oss hehe! Vi bestämmde oss för att gå ut med min hund vid halv 2 tiden, vetefan varför men vi ville bara det. När vi var ute och gick kom en bil och jagade oss, vi sprang runt hela hittorp. Jag tror Fan aldrig jag sprungit så fort, vi sprang in vid skogen vid lastbilsparken och bilen stannade där vi var och tittade in. Jag fick Astma och kunde inte andas men jag sprang ändå, vi sprang över typ fem tomter. Sen satt vi bakom en vinbärsbuske på någons tomt i ungefär en halv timme, När vi satt där ringde vi mamma och sa att hon skulle komm till emelies hus typ. När hon var på väg så stanna bilen vid gården där vi var och typ gick ut ur bilen sen in igen påengång när den såg mamma. VI var nära på att ringa 112!! seriöst jag ska aldrig gå ut med hunden på natten, Vi blev jagade i 45 min!
Det var går dagen!

Idag vaknade vi runt halv 1 kanske vi fixade oss och åt frukost, Vickan skulle hem efter frukosten. Katja rinde och fråga om hon kunde vara med, klart att hon kunde vi cykla hem till amelia och sen chillade vi på stan, Vi gjorde typ inget annat. Mamma kom och hämtade mej vid 5 kanske för amelia kunde inte vara mer och jag skulle äta. När jag kom hem åt jag sen pratade jag och mamma om att jag skulle ta moppekort när jag blev 15 eller epa, Tror det blir både och! NU sitter jag framför datan och tråkar men ses hejdå ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0