härlig daaag ! <3

hejhej ! ♥
vaknade av att vickan låg och glodde på mig, haha lite drygt! Vickan åkte hem vid 5 tiden, jag stanade på stan och där träffade jag några härliga personer. Vi chillade mest, jag och frida skulle igentligen åka moppe men blev inte av så vi stog och pratade med kevin,saga,marcus och någon mer tjej. var lite pinsamt i början men sen blev det bra, alla rog typ hem förutom jag och nattis! Vi satt vid nöjes och spana killar, jag och nattis cyklade hemmot sen. Därefter smsa moa och undra om vi ville träffa henne anton och alla dom dära, vi mötte henne sen gick vi till hittorpsbadet! Var inte däär länge alls, men nu sitter jag och nattis vid datan och hare gött, puss hej !



sötaste nattis sover häär!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0