åhh!! <3

Annis fagerman säger

hejj ;) (L)

vad gör du då sötis;) ? (L)

Didrik Takalo säger

inget snygging du?:D(L)

Annis fagerman säger

jadu jag gör inte mycket ;) (L)

har du kul då ? :) (L)

Didrik Takalo säger

nej ganska du????<3

Annis fagerman säger

nej, tråkigt som f*n! (L)

Didrik Takalo säger

ok!!! <3

Annis fagerman säger

jao :) hänt i dag då ??(L)

? (L)

Didrik Takalo säger

nothing du???(L)

*

Didrik Takalo har precis skickat dig en vibb.

*

Didrik Takalo har precis skickat dig en vibb.

*

Annis fagerman säger

vart barnvakt, asså dom dödade mig somna efter när dom gick hem! SOV FAN I TVÅ TIMMAR!! (L)

Didrik Takalo säger

åt???

*

Didrik Takalo har precis skickat dig en vibb.

*

Didrik Takalo har precis skickat dig en vibb.

*

Annis fagerman säger

en liten 6 åring och en typ 10 åring ! (L)

*

Didrik Takalo har precis skickat dig en vibb.

*

Didrik Takalo säger

ok!!!(L)

*

Didrik Takalo har precis skickat dig en vibb.

*

Annis fagerman säger

jao , tänker aldrig mer vara barnvakt!! (L)

*

Didrik Takalo har precis skickat dig en vibb.

*

Didrik Takalo har precis skickat dig en vibb.

*

Didrik Takalo säger

vem

oj

varför

Annis fagerman säger

asså dom väkte mig typ 6 i morse!!! seriöst jag som brukar sova till två!! (L)

Didrik Takalo säger

vem är det det står om där upp "älskar dig (L) ge mig en chans"???????

jag med

är du inte tröt???

Annis fagerman säger

dig menar jag!!! (L)

jo trött som fan , fast kommer inte somna för sov ju mitt på dan lixom! ;) (L)

Didrik Takalo säger

skriv därå!!!!

Annis fagerman säger

skriv vad ??

(L)

Didrik Takalo säger

inget!!!

Annis fagerman säger

ska jag skriva att det är dej jag menar ? :) eller vad ! (L)

*

Didrik Takalo har precis skickat dig en vibb.

*

Didrik Takalo säger

nej inget

*

Didrik Takalo har precis skickat dig en vibb.

*

Didrik Takalo har precis skickat dig en vibb.

*

Annis fagerman säger

haha okej ;) (L) gillar du att skicka wibbar (stavas)

*

Didrik Takalo har precis skickat dig en vibb.

*

Didrik Takalo säger

ja lite!!!:)

Annis fagerman säger

haha märker det ;) (L)

*

Didrik Takalo har precis skickat dig en vibb.

*

Annis fagerman säger

i miss you !! (L)

Didrik Takalo säger

okej!!!(L)

Annis fagerman säger

du är fett med snygg!! (L)

Didrik Takalo säger

nej

i miss you too!!!(L)

Annis fagerman säger

jo det är du!! <

*

Didrik Takalo har precis skickat dig en vibb.

*

Annis fagerman säger

nawee , vad gulligt!!

(L)

Didrik Takalo säger

noop

Annis fagerman säger

jooo du är iallafall snyggare än mig, du är snyggare än snyggast!! (L)

Didrik Takalo säger

nej inte än dig!!!!!(L)

Annis fagerman säger

joho du ! (L)

Didrik Takalo säger

nej!!!!(L)

Annis fagerman säger

du är min snygging! (L)

Didrik Takalo säger

kanske det men du är snyggare!!!(L)

Annis fagerman säger

haha nej!!(L)


Kommentarer
Postat av: Didriks klasskompisar i avesta

åååååååh vad gulligt :') gullipluttar :''''')

2014-12-17 @ 11:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0