Bodaborg! ♥



Hejhej! ♥
Idag har jag varit på bodaborg med natta och elin det var asa kul vi måste bara göra om det!!!!
vi klaradev sju banor vi är ju bäst, det är ju  nästan alla banor det.
Men hela da var inte så kul för en av mina hamstrar dog det var pärlan somdog:(
Undra om den andra klarar sig själv eller om den också kommer att dö?:(
Den får inte dööden med men man vet ju aldrig för pälan var ju kanske sjuk och pigge åt på rärlans huvud när jag kom hen:(
men nu vill jag inte snacka om det mer för väntar på att malin ska komma till mig för hon ska sova hos mig sen;)
hoppas vi får en toppen kväll. Föresten när vivar på bodaborg så såg vi en fett sygg kille eller jag och elin tyckte det i allafall;)
men harebra puss och kram påer :* !

älskar dig fille!!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0