Skola idag då ;) ♥





Hejhej! ♥
Förlåt om jag inte har bloggat men har inte haft tid alls typ men nu sitter jag här och bloggar. Idag var det första dagen efter lovet och emelie sov över hos mig för vi skulle göra i årdning oss tillsammans. Vi gick upp klockan sju och gjorde i årdning oss för skolan sen var vi klara typ vid halv åtta bra tid hoppas jag kan klara att vara så snabb igen i morgon ;) höhöhö tror inte det men ska försöka med det. ska snart lägga upp en bild på bilddagboken och skriva lite .  Skolan var helt okej vi har typ fått nya platser och så, jag sitter vid johanna :) och vid maten sitter jag vid terese . men nu ska jag in på bdb innan jag ska upp och ta typ lite fiil att äta ;) hare bra påer puss och kram //Eran annis

Glöm inte bort att jag älskar filur mest mest mest mest!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0