Emma idag! ♥

Hejhej! ♥
Idag har jag varit med Emma och vi var hemma hos henne först.  När vi var hemma hos henne så gick vi ut och typ hoppa ner i snöhögar så vi fastna ända upp till midjan var snön :O
Skita kuul asså sen gick vi typ och kollade på hennes häst och dom andra två. Efter att vi hade varit i stallet så gick vi hem till Emma och åt stuvade makaroner och korv gott var det! När vi hade ätit så gick vi ner på hennes rum och pratade lite och så sen några timmar efter så skulle vi till stallet och ta in hästarna. Jag mockade lite ur Merlins box och Emma borstade Merlin så länge. Sen skulle Emma mocka Erginas box och då borstade jag Ergina och hon var jätte stor och skita snäll. Sen skulle vi gå hem till henne och ringa mamma och fråga om hon kunde hämta oss för vi ville vara hemma hos mig. När mamma var på väg ringde jag pappa och fråga om jag skulle få hyra en häst under sommmaren för typ 1200 någonting ;) Men pappa sa att det var det dummaste han hört men han kanske ska flytta till landet snart och då ska jag kanske fåå hyra för han kanske kommer att ha stall på sin gård. Hoppas att han flyttar till landet för han ska iallafall flytta för han har sagt upp lägen heten tror jag min syster sa det! Men iallafall när Jag och Emma kom hem till mig så åt vi lite pizza sen så Gick vi ner och kollade på film och åt glass,grädde,fruktkokteijl (stavas) och lite sånt  men nu ska jag in på facebook och slå ludde i rekord klarade det inte förra gången hare bra puss och kram påer! ♥

Älskar dig Filur! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0