Elin idag då!! ♥

hejhej! ♥
Asså om ni undrar så har jag verkligen inte hunnit bloggat mycket för att jag har ingen tid nu så ni får stå ut med att jag bloggar ofta ibland och inte ofta i bland :) men aja i dag har jag varit på hööks och mariberg med mamma och Elin, vi hadde fett nice. Jag köpte ett grönt schabrat ( stavas ), Tre borstar en man och en pigg och tillsist en vanlig, jag har också köpt ett sadelskydd :) sen gick vi till mariberg efter hööks och då köpte jag en tröja och bytte min adidas tröja till en mindre. Efter det så kollade elin på lite kläder och hon hittade en skit snygg tröja en sån ska jag köpa! Sen gick vi ner och köppte glass. Men nu ska jag kolla elins bligg hejdå hare bra puss och kram påer ;)<3

Älksar dig filur !! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0