Stallet ♥

hejhej! ♥
Skolan idag var tråkig som vanligt men det var kuul att ha brandövning föör slapp lite av draman. Efter lunchen såå gick vi till dacapo och ficka med klassen, jag tog en knasboll och en fanta. Efter skolan gick jag och emelie ner på stan för att vara med edward och anton. vi var inne vid bandy omklädnings rummen hela tiden tills dom skulle träne eller anton dåå. jag och emelie gick och handla godis och dricka efter sen ringde jag mamma och fråga om hon kunde hämta oss ! hon kom kanske efter fem tio min drygt. vi satt vid datan tills jag skulle åka till stallet och rida , vi hade hoppning och bommar lite blandat men vi fick inte hoppa högt :( efter stallet hoppa jag i ett varmt bad medans emelie gick och packa för hon ska sova hos mig så nu sitter vi häär igen ska snart lägga oss godnatt påer alla ! <3

älskar dig filur! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0