Shiit kuul i dag asså ! <3

Hejhej! <3
Idag har jag vart på marieberg med Vickan, vi shoppade kläder lika dana också :) det var fett kuul måste göra om det faast vi ska till gustavsvik någon gång också !  Efter marieberg åkte vi hem till henne och fotta massa blir väl lite bilder ut på bloggen med , fina blev dom . Vi hade as kuul vi prata meed massa olika i telefon också hahah asså jag älskar dig vickan du är bäst! Hon skulle ha sovit hos mig men hon skulle hjälpa sin mormor med att baka i morgon bitti :( synd fast blir väl nästa helg i stället ,kulkul. Aja men sen när jag kom hem vid typ tio så ringde Emelie och fråga om vi kunde vara en stund , klart så blev det en stund. vi gick ner och typ mötte Malin, Alec och anton såå vi snacka lite och pussar blev det asså jag och anton :) Älskar han mest! puss till han och er alla! bjuder på bilderna vi tog nu så ha en bra natt då! ♥


Fotta lite i provrummet på marieberg haha! ♥


HAHAH , gumman vad snygg du är! ♥


HAHA , snyggast asså !


Hejhopp! ♥

 
ÅHH vickan i mitt allt , bästa vänner för alltid! ♥

Älskar er Vickan, anton och min ponny filur , saknar dig bubba så! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0