rubrik...

hejhopp!
Nu sitter jag vid datan igen och har inge liv, men måste ju blogga så ni har något att läsa. Skolan sög i dag som vanligt asså jag hatar verkligen slöjden! Jag håller på med en hylla och ska göra en skål snart för är typ klar med hyllan :) Men efter skolan skulle jag igenligen till vickan men jag hade ingen skjuts och jag hittar typ inte till gyttorp så kunde inte gå heller. Det blev att umgås med natta en stund sen gick jag hem typ vi kl 18:00 och åt oså sen ringde emelie och fråga om vi kunde vara en stund , klart vi kan det annars skulle jag sitta och ruttna framför datan bar! Det är ju inge bra, tycker inte jag. Men nu ska jag in på min favo blogg och läsa lite , det är malins! kolla den! http://malinnlindberg.blogg.se/  DEN ÄGER ; JAG ÄLSKAR HENNE SÅ MYCKET!




Bilden har inge med texten att göra! fuul bild lite damp vet inte vem som tog den! :/

Kommentarer
Postat av: tilde

söt blogg, söt flicka!

2011-03-01 @ 15:09:34
URL: http://wahlstedt3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0