Mina älsklingar i dag!<3

Hejhopp! ♥
Skolan idag var inge rolig för vi hade skridskor och det är tråkigt fast vi fick sluta en halv timme tidigare som tur va!
Men efter skolan så gick jag till busshålls för att vänta på Malin och Fidde som kom med born bussen från skolan.
När dom hade kommit så gick vi upp till mig och åt lite spagetti och korv till mat efter vi hade ätit så gick vi vell ner till allrummet och körde sumo brottning hahah det var jätte kuul det är alltid kul med sumobrottning. efter typ en timme tröttna vi såå vi ringde danne och prata typ i två timmar heheh eller en. vi pratade om massa olika saker fast mest om discot som är i morgon hoppas alla kommmer för det är ju bästa sexan som har discot men aja sen skulle mina älsklingar hem så nu sitter jag häär aldeles ensam ska snart gå in på min facebook hejdå puss och kram påer alla! ♥

Älskar dig min ponny! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0