Lite frågor och svar!

- Tio frågor om dig själv
namn? - Angelica
när fyller du år? - 17 januari
några piercingar? -  nej, öronen bara
vad har du på dig just nu? - gamla vanliga
vilken årstid är bäst? - sommaren
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Sovmorgon
vad tycker du mest om hos dig själv? - hm.. jag vet inte:)
vad är du bra på? - rida
vem älskar du mest på denna jorden - mina vänner
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - bror på?

- 10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - Felicia
vem är den roligaste av dina vänner? - Frida härdell
vem är snyggast av dina vänner? - alla är snygga :)
vem är mest partyprisse? - venne
vem är den du helst har filmkväll med? - alla
vem av dina vänner är mest "evil"? - hm..

- 10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? - min hund
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - har jag väl
vem är farligast i din familj? - jag
vem ser roligast ut i din familj? - syrran
vem är coolast? - jag
har ni något husdjur? - ja
vem har du mest gemensamt med? - syrran
vem står för underhållningen? - haha jag vet inte
vem sover du oftast med? - min hund
roligaste kvällen med familjemedlem? - nja jag vet inte:)

- 10 frågor om idag

vad har du gjort? - mycket
har du varit glad idag? - ja:)
har du varit ledsen idag? - NEJ
har du gjort något bra idag? - ja
vad ska du göra nu? - jag vet inte
har du gjort något dåligt idag? - hm.. ja:)
vad har du ätit idag? - typ inge
har du duschat idag? - nej ska
är du trött nu? - neje
vad händer imon? - Den söötaste 
går du i skolan? - ja men har lov
har du varit i skolan idag? - nej ,det är ju lov

- ANNAT
Hur mår du just nu? - bra
Har du piercat dig? - nej ska , kanske
Är du hungrig nu? - aa
Vad är klockan nu just nu? - 16:42
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - blogg.se , msn

- TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - Emelie
Vem ringde du senast? - viktoria
Vem sms:a till dig senast? - wilma
Vem sms:a du till senast? - viktoria

- FAMILJ

Hur länge sen var det du träffa din morsa? - en halv timma sen
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - några veckor sen

- ÖVRIGT
Gillar du punk? - nej
Har du sminkat dig idag? - nej

- MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - nej
Vilket är ditt favoritband? - vet faktist inte
Vad gillar du för musik? - de mästa:)

- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? - ja
Har du fler än 3 jeans? - ja
Har du fler än 5 tröjor? - ja

- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? - ja
Använder du wax? - haha nej
Använder du ögonskugga? - nej, typ aldrig
Använder du kajal? - neje
Använder du hårspray? - ibland
Använder du volymspray? - nja
Andänder du mousse? - nej
Använder du deodorant? - haha ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0