Frida i dag då ! <3

Hejhej! ♥
Idag har jag varit med Frida härdell och vi hade skit kuul! Först så baka vi kladdkaka och medans den var i ungnen så sjöng vi sing star , vi äger på att sjunga! :D Näär kladdkakan var klar så åt vi sen så sjöng vi igen. När vi inte orka mer så tattoera vi oss i hela ansiktet, haha . sen gick vi och mötte emil vid elskåpet sen bstämde vi att vi skulle gå till ludde men han bara satt och nörda cod så vi gick till marcus men han var hos sin mormor . Efter en stund frös alla och emil gick hem till sig och jag och frida hem till mig och elda lite , vi lekte pyromaner haha . Sen gick vi upp och käka pannkakor , mmm så gott det var! Kramar från mig! ♥


En gammal bild på mig frida och anton hehe! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0