förkyld :(

hejhopp! ♥
Skolan i dag var ganska kuul för vi hade skridskor och jag lärde mig att åka baklänges och att göra hockey stopp heheh  :) Men rästen av dagen var inte kuul. Men aja efter skridskorna såå sluta vi och jag gick till badet och vänta på lisa som slutede halv tre såå fick ståå där i en halv timme! Hon är såå seg också. När lisa var klar tillsist såå vänta vi tills klockan var kvart över tre och kolla om emma kom men hon kom aldrig såå jag smsa och fråga morfar om han kunde skjutsa hem oss och han kunde det som tuur va såå nu sitter jag häär vid datan as förkyld och trött så ska snart börja lägga mig såå jag blir litr bättre tills i morgon så good natt på er alla ♥



Hade ingen bra bild föör har bild kris men älskar dig filur!! ♥

Kommentarer
Postat av: malin

sv: ja :)

2011-02-18 @ 16:57:49
URL: http://malinnlindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0