den bästa i dag ! ♥

Hejhej! ♥
Hann inte skriva igår för var i stallet en hel dag typ. Jag och viktoria hade insläpp på morgonen så vi hjälptes åt att mocka efter oså, Det var så himla kallt igår så vi red inte men vi gick med dom på ridbanan. så duktiga var dom så vi gav dom lite godis som belöning :) När vi var klara med allt bestämde vi att vi skulle sova över men hon fick så ont i huvet så hon stannade hemma. Efter stallet så skulle jag bada men min bror hade tagit slut på allt varm vatten så det gick ju inte att duscha eller bada då så mamma värmde vatten på spisen och hälde ett badkar haha , har jag aldrig gjort förut men varmt blev det. näär jag hade badat var vattnet grönt av min spray hår färg som var gröön som en viss person hade sprutat i mitt hår :/  Aja men sen blev  det wallander , det äger ;)

Det var det som hände igår men ni kanske vill veta vad som händer i dag ;)

Idag blire väl att vara med viktoria om hon mår bättre jag ska ringa henne snart eller messa. Jag vet faktist inte vad vi ska göra men något roligt sen på kvällen ska jag till stallet och kolla på henne och några så jag blir väl kvar rätt så länge misstänker jag! Jag tycker om att kolla näär dom andra jag känner rider , jag åker ut på måndagar och kollar. Jag rider själv på onsdagar det vet ni kanske ni som förljer min blogg. Många kramar till er från mig! ♥



En gammal bil sen i sommras , åhh vad jag saknar dig Frida  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0